Valcsi napcsi  reggelén kipattant a szemcsim,
Ráébredtem  ezredszer hogy lemerült a telcsim.
Hogy újra  feltöltődjön már nagyon is várom,
Mert biztosan hívott párszor,micimaci párom.
Egyből arra  go
ndoltam milyen jó lesz nekem.
Ajcsiját a  szerelmemnek a Plázában veszem.
Nézek neki vörös  lufcsit,plüssöt s finom csokikát,
Kapok én is  virágot,meg vastag számra csókicát.
Szemöldököm  tetkós ívét kihúzom majd erősen,
Csinálok egy  fincsi pacalt,kenyérrel és velősen.
Felveszem a  legszebb toppom szilikon cickómra,
Hogy mit kezd  vele vacsi után,rábízom fickómra.
Persze csak úgy  kaphat bebocsájtást testembe,
Ha némi kis  ajándékot csempészik az estembe.
Egy kicsike  ékszer,vagy szolcsi,spinning bérlet,
Aztán ha ez mind  meglesz,már hozzám is érhet.
Nem is tudom  miért imádom a Valentin napot,
Talán mert a  faszimtól jó sok mindent kapok?
Be kellene  vezetni még sok-sok Amcsi ünnepet,
Ha lesz ilyen  megmozdulás,én mellette tüntetek.
Na de most  sietek,mert ajcsikát kell vennem,

Estére még  apucinak tipp-toppnak is lennem.

cukiszöszi medium_macaron_coeur_laduree.jpg

