Gondolkodtam rajta,  hogy mit írjak. Végülis úgy döntöttem megint nem írok semmit. Nem írom le hogy az ENSZ azt mondta 10 évünk van a klíma változás megállítására majd a G8 megállapodott, hogy  mit tesznek 2050ig, erről inkább most nem. Hogy ezt hogy számolták ki 2050 az nem 10 éven belül van. Aztán arról se írok hogy a Németh Lajos azt mondta jól járunk, ha csak 2 fokos lesz a felmelegedés, nem több, mert akkor a 6.5 milliárd ember túlélheti. Aztán írtam volna arról is, hogy Veszprémben betiltották a közterületen való, alkoholt fogyasztást, de inkább nem és nem is teszem fel azt a kérdést, hogy a kipakolt padok az éttermekhez, kocsmákhoz vagy a közterülethez tartoznak? Aztán arról se mesélek , hogy ma 2ig fent voltam, mondván végre nem kell tanfolyamra menni, mert gyógymasszőrire járok péntek szombat,  végre aludhatok, erre bejön apám 7kor felébreszt, hogy nem kellene mennem? Szóval ne haragudjatok, hogy most nem írtam semmit 🙂

Reklámok