Ezek idióták! Mármint a sztárok, rajongói és bírói. Értve ezen Paris Hilton -nak nevezett énekesnőt, aki kb annyira énekesnő mint én. Ittas vezetésért ugye kapott 45 napot, ezzel van teli a média meg néhánynak más is. 23 napot elég lett volna letölteni, 3 nap után kiengedték mert rosszul érezte magát, a sztároknak fenn tartott börtönben. ÁÁh nem gondoltam hogy van sztár börtön, azt mondja a tv, hogy most házi őrizetben van otthon. Szeretném felhívni az illetékesek figyelmét, hogy én is voltam kiskoromban szoba fogságban, úgyhogy ha valami bűnt követek el, ezt számítsák le a büntetésemből, valamint azokat a napokat, amikor nem mozdultam ki itthonról. Téli szünetekből talán összejönne egy-két gyorshajtás. Vagy egy lopás, testi sértés talán. Naomi Campbell el tudott menni közmunkára, akkor kicsi Paris miért nem? Ma reggel viszont visszarángatták a börtönbe, mivel a bíró úgy döntött nincs elég bizonyíték arra hogy Pariska akár lehetne Piroska is beteg. Állítólag Piroska ezért hisztizett is egy jó nagyot, úgyhogy jó magaviselet talán megint ugrott. Viszont attól félek , még mindig jobb dolga lesz neki a börtönbe, mint egy átlag embernek kint a szabadban. Na igen, az átlagembernek nincs valami jó menedzsmentje sajnos.

Reklámok