Zsolti, azt mondta unatkozik, ezért írjak már a blogomba, mert régóta nem tettem fel semmit. Ezért most egy úgymond ego-post következik, ami arról szól hogy miért nem tudom mennyi idő van ma, meg milyen nap stb…  Történt valamelyik nap a sok közül, hogy beneveztünk egy versenyre cisco és microsoft, aminek a határideje szombat éjfél, de mivel tudtam előre a programom, ezért úgy voltam még pénteken meg kell csinálni, úgyhogy mindenki ütöttem vágtam hogy csinálja, ami az ő feladata, és szombat hajnal 2re készen is voltunk, de úgy rendesen 😛 fél háromkor lefeküdtem aludni, mivel úgy volt hogy szombat reggeltől estig masszírozok ezért jó pont volt, hogy délelött mégse kell.

Így tudtam aludni egészen fél9ig 🙂 utána hajmosás, bolt, virágöntözés stb elég álmosan. Majd kaja, majd be dolgozni. 7 masszázst kellett megcsinálnom 5.nél arra gondoltam de örülni fogok a  7.nek.  Valahogy úgy is lett. 7kor haza, kaja, fürdés, irány Veszprém HS7 koncert. Ami ugye 10kor kezdődik, de 10 után nincs buszom csak 5:50kor, ami azért marha jó, mert éppen idő átállitás volt. Mindenesetre a buli elött megismertünk még 2 sráct akik Tatabányáról jöttek, szóval 5en voltunk végül 3 fiú 2 lány. De mindenki jó fej volt, habár első órában még nem tudtam hogy a derekam vagy a hátam fáj e jobban, de úgy néz ki a vodka narancs elég jó fájdalom csillapitó.

Szóval elkezdödött a HS7 koncert, természetesen első sor, rezegő emberek a hangszorótól, ismeretlen számok 🙂 az ismerösökön meg jó nagy buli, jól csinálták, nem volt rossz. Utána pedig úgy nevezett Enikő party volt, legalább is azt hiszem, ahol egy úgy gondolom Enikő nevű csaj a dj 🙂 és játszik mindent még péterfy borit is, a végén volt vicces amikor kijött táncolni aztán elhallgatott a zene, mindenki elkezdett fújjogni hogy hol a dj 😛 persze csak viccesen 🙂  végére már nagyon hosszúnak találtam főleg hogy órát is vissza kellett állítani. Aztán irány a busz megálló ahol még 1 óráig nem indul a busz, de a váróban találkoztam egy lánnyal a koncertről, ő vele, még eldumálgattam így jobban telt az idő. Na aztán 7kor már az ágyban is voltam 11 környékén úgy voltam fel kell kelni mert 1re be voltam rendelve a szállodába prezentáció fotózásra.  Kiderült hogy még nincs 11 csak elfelejtettem át állítani az órát.  Mondom most már nem reggelizek megvárom ebédet, erre anyu szól hogy nem 1re hanem 12re kell bemennem fotózni.  Na remek. 🙂 Elléptem, kb 1 óra fotózás, utána haza fél2kor végre 20 óra kihagyás után újra ettem. Na mondom innentől relax. De nem, mert kiderült vkinek megígértem hogy beszerelek egy dvd meghajtót, aki ezt észben is tartotta millió más dolog volt még a szgéppel amit hirtelen megoldottam. Aztán most itt vagyok, holnap lehet hajnalban vissza kellene indulnom Kanizsára útba ejtve Veszprémet ami nem arra van 🙂 Csak van ott dolgom. De akkor már megint nem alszok. Habár igaz is minek az, csak lemaradunk az életről.

Remélem a versenyből továbbjutunk 300 csapatból 25 megy tovább szurkolni. Mindenkinek minden jót 🙂

