Képzeljétek, tegnap ügyes-okos szobatársaim sikeresen kizártak a szobámból, telefonjuk kikapcsolva, őket meg nem találtam sehol kb 2 órát mászkáltam Kanizsán fel s alá, mire az egyiküket elkaptam. Azért nem volt vicces ez a 2 órás kizárás, mert óra után egyből akartam menni haza, de így nem tudtam elérni azt a vonatot, amit szerettem volna, érthetően morcos voltam.

Majd arra a hindu filozófiára gondoltam, hogy ha valami baj ér, hamarosan szerencséd lesz. Egyből eszembe jutott hogy másnap lesz a Euroskills 2007 eredmény hirdetése. Na de bejutni 300 csapatból a legjobb 25be? Ennek azért tényleg kicsi az esélye, majd itthon azt álmodtam hogy bejutottunk de utána kiderült csak álom volt , majd 8kor csörgött a telefonom, az egyik csapattárs, kérdezi hogy olvastam e emailt mostanában – ekkor már dobogott erősen a szívem, mondom 8 órája nem – merthogy tovább jutottunk , mondom nem ilyen nincs :))) Az tény hogy megdolgoztunk érte de azért a legjobb 25be kerülni nem semmi 🙂 jövő hétvégén lesz felkészitő a középdöntőre, na és a slusszpoén az hogy hol? Népliget Center, abban az épületben, aminek elviekben a hálózatát terveztük meg 🙂  Mindenkinek köszönöm a szurkolást, illetve a csapattagoknak a remek munkát. Na mit szóltok ehhez a remek eredményhez?? 🙂

