Microsoft után Lufthansa, csak hogy tartsunk a multicég szintet 🙂 Egyik nap , megyek haza a vonaton, csörög a telefon ismeretlen szám, mármint egy ismeretlen budapesti szám 🙂 Bemutatkozok szépen, erre elkezd nekem angolul beszélni, mintha én tudnék olyat, na jó annyira tudtam hogy a Lufthansától keres és nagyon szeretne velem beszélgetni arról a munkáról, amire még 1 hete a BME-n jelentkeztem. Kérdezi van-e pár percem, mondtam hogy persze csak nem hallok semmit, mert vonaton vagyok. Úgyhogy ennek kapcsán 2 órával később hívott, szintén angolul, addig gyorsan megtanultam 🙂

Arról volt szó, hogy ez egy telefoninterjú -bár ezt nem merte elárulni- és mivel itt megálltam úgymond a helyem behívott másnapra személyes interjúra. Másnap kb 3 épületen és recepción illetve egy liften keresztül meg is találtam a helyet hova igyekeztem mondani se kell izgultam, hogy itt angolul kell nekem személyesen beszélgetnem, de addig hálisten találkoztam mindenféle emberrel, az egyik nyugodt volt de valami beteges módon, a másik egy aranyos kis csajszi volt, a harmadik meg egy átlagos srác.

Jött egy ember bemutatkozott mindenkinek elhvott minket tesztet tölteni p d betűk voltak egy lapon alul felül vonalakkal, és ki kellett választani ahol 2 vonal volt a d körül, ez az olyan a végére bele őrülsz munka, főleg ha időre is van. 3%-os hibaarányom kimagaslóan jó volt.

A hálózati tesztről ne beszéljünk, csak annyit hogy a kérdésekhez szinte közöm nem volt, adatbázis is nehéz volt de az már egy fokkal jobb lett. Volt személyiségi teszt pár állatbelezős, hazudozós és streszzre kiterjedő kérdéssel. Az állatkínzós rész azt szolgálta hogy mennyire tud az ember beilleszkedni az őt körülvevő szabályrendszerekben, mondanom se kell, kiderült nem vagyok szadista – egy greenpeace cyberactivist-től érdekes lett volna. Kiderült hogy stresszes se vagyok, valamint hogy extrovertált vagyok. Az is kiderült hogy nem tudok mindent angolul, viszont mindent tudok hellyetesíteni, így tehát kreatív vagyok 🙂 Úgy érzem, a szakmai részen kívül minden jól sikerült, szerintetetek van esélyem ? :))

