nos úgy döntöttem, ha már hozzászólni nem tudok, mert “error” van, megpróbálok bejegyzést írni! kaptam ma exemtől egy számot, azt mondta gondoljak rá sokat, mert eléggé övé ez a szám:

„Hey girl, jőjj föl velem az égbe, mindentől távol, hidd el megérne egy éjszakát ahogy a lámpa pirosról a zöldre vált, ne lassíts én majd beérlek, nyugodtan mondd mi bánt én mindent megértek, tudom jól hogy milyen az ha megégek, úgyhogy ha forró a talaj lehet lelépek…az élet gyorsvonat, nincs időnk komolyan venni a dolgokat….add át magad a mának, a kísértésnek, engedj a millió bóknak…egyperces vallomás, ez nem számadás…már másképpen látok, másképpen állok, másképpen járok el…én csesztem el már jól tudom, az nevet ki a végén…most mit vársz én is ember vagyok csupán…a helyzet hiába rózsás, ha csak a tövisek szúrkálnak…csak hús és vér, mi vágyaimat keltette, látom hogy meg nem érte…”

Reklámok