Legújabb sorozat kategória, a kritika sorozat lesz. Ebben kritizálni fogok, zenék, filmek mellett, üzleteket, cégeket, most elsősorban az Auchan-t. Az Auchan mindig nagyra van a reklámaival, hogy mennyi mindent betart a vásárlói érdekébe. Most nekünk is betartottak. Történt ugyanis, hogy a szüleim laptopot szándékoztak venni és engem kérdeztek meg, hogy ott melyik a jó, teljesítmény/ár és volt egy-két meglepően jó árú árú. Mondtam hogy az a 2 gép tényleg igen jó árban van, ez egy pénteki hirdetés volt, vasárnap el is ugrottunk, azt mondták már elfogyott, de mondom hisz ez pénteki hirdetés, eladó azt mondta igen és azóta el is fogyott, talán kedden lesz újra, majd hívjuk fel. Kedden felhívtam mondták majd délután, délután ismét, akkor azt mondták már itt van a kamion csak még nem engedték be, majd újra felhívtam és meggyőzödhettem róla, hogy olyan modellt nem szállítottak oda. Ugyanaz a válasz talán jövőhéten. Elkezdtem tünödni, hogy lehet beugratás az egész, reklámoznak jó gépet olcsón és aki venni akar, azzal meg úgyis megtudják vetetni a drágábbat. Jóhiszemüen azt gondoltam, hogy ilyen gonosz üzleti stratégiája csak nincs az Auchan-nak, ezért hogy kételyeimet eloszlassam, felhívtam a budaörsi Auchan-t is csak kíváncsi voltam mit mondanak hogy van e nekik. Mit ne mondjak a válasz a következő volt: Majd jövőhéten.

