Na jó, a hős talán, azért túlzás, de tény, nélkülük nem az lenne az Internet, mint ami.  Sajnos a teljesség igénye nélkül fogok róluk beszélni, mert nagyon sokan vannak szerencsére. Elsősorban, azokra gondoltam, akik tevékenysége ingyenes, szorgalmuk jó célt szolgálnak és rengeteg embert.  Mivel, nem tudok kiemelni mindenkit, ezért csak azokat mondom, akik engem is érintenek.  Elsősorban, kiemelném az ingyenes szoftverfejlesztőket, lassan az élet minden területére kerülnek ingyenes szoftverek, így nekünk nem kell költeni.  Akkor gondolhatunk, azokra is akik, különböző informatikai fórumokon, nem csak kérdeznek, de válaszolnak segítenek is nekünk, anélkül hogy tudnák kik vagyunk, vagy valami hasznot remélnének tőlünk. Akkor még ami nagy öröm, a filmek feliratozása, és jó feliratozás, egyszer megprobálkoztam vele én is de kb egy délutánom elment, 10 percnyi feliratozással 😀 Itt aki engem jobban érint az VictorPictor, aki az egész Szökést feliratozta.  Aki még engem érint ilyen téren az a Szalai Nóri, aki a http://www.5percangol.hu -t csinálja, ezzel több tízezer embernek, nyújtva egy igen színvonalas angol oktatást, amit nap mint nap kapunk mailben. Érdemes megnézni. Szóval hálásak lehetünk, ezeknek az embereknek, akik értünk dolgoznak és még pénzt se kérnek érte.  Max talán reklámra használják fel, a munkájukat, de ennyit bőven megér.  Viszont ami számomra érthetetlen, ezen emberek munkájának tönkretétele.  Nem igazán lehet érteni, hogy valakit miért bánt, egy ingyenes szolgáltatás ami segít az embereknek és teljesen jó indulatú. Pedig sajnos van rá példa, a másik pedig amit nem értek, az a követelödzés ezen a téren.  Aki még tud ehhez hasonló példákat, akiket ki lehet emelni, akkor kommentezzen nyugodtan 🙂

