A következő nagy fesztivál, ahova megyek, olyan nagy hogy csak 4 évente rendezik meg 🙂 Utazó fesztivál, mert mindig máshol. Gondolom mindenki rájött hogy lefesztiváloztam az olimpiát, de végülis valahol az. Hiszen akárcsak a fesztiválok az olimpia is a békéért jött létre, az emberek összehozásáért és egy egészséges versengésért.

Az ókori olimpiák alatt a háborúk szüneteltek, most is 1-2 béke procedurát megér, de sajnos a legtöbb háborút már kicsit se hatja meg hogy olimpia van.  Viszont amiben mindig nagyot alkot az olimpia az a vendéglátás.  Elképesztő mérnöki újítások, több hónap éjtnapalá téve munka, hogy minden időben elkészülj, gigantizmus és szervezési csúcsok.  Ilyet máshol még nem láttam, hogy azt mondták a szmognak hogy oszolj és az amint meglátta a kínai hadakat, egyből oszlásnak indult.  Szóval 10500 sportoló, 303 versenyszámban, 16 napig verseng, a világ legnagyobb sportcíméért, az olimpiai aranyért.  Sajnos nem csak ezért lesz legek olimpiája, hiszen ezt az olimpiát rengetegen szerették volna bojkottálni és többször megszakadt a láng útja. Hiába, sokan nem tudják hogy a láng, nem Kínát hanem az olimpiát jelképezi, és azzal hogy a lángot támadták, nem Kínát támadták hanem az olimpiai eszmét.

Mindenesetre jelenleg eszem ágában sincs bírálni se Kínát se olimpiát 🙂 Hiszen oda megyek 🙂 Közel 180 magyar sportolóért szoríthatunk, és ahogy néztem az eredményeiket, jogos elvárás lehet a 8 aranyérem, a legfiatalabb olimpikonunk 15 éves (Kapás Boglárka)  – emlékeszünk Egerszegi Krisztina is 14 évesen nyert, úgyhogy ennek a kicsi lánynak szintén lehet esélye. A legidősebb ha jól tudom Igaly Diána, aki az olimpiai címvédő. Hajrá Magyarország, hajrá olimpia és hajrá Fair-Play!!

Amúgy ha megakartok kukkantani a közönségba, akkor nézzétek 9.én a  Nagy Orsi vívását, 10.én Káté Gyula Ökölvívását, 11.én Arn Gréta és Szávay Ágnes tenisz küzdelmeit illetve 14.én Magyar-Spanyol vizilabda meccset.  Könnyű lesz felismerni piros-fehér-zöldben leszek 🙂

Reklámok